Bagom Mrs. Siphora´s Athenaeum

You know, you’ve read a good book, when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend.

— Paul Sweeney.

Lige så længe jeg kan huske tilbage, ligeså længe har jeg haft et meget stærkt forhold til at læse bøger.

Jeg kan huske, at jeg meget tidligt som lille pige blev kendt på de lokale biblioteker, da jeg kom på besøg ofte, og altid gik hjem med en god ny bunke bøger.

Ikke nok med at jeg brugte bibliotekerne samtidig var en del af mine lommepenge en månedlig bog fra Disney bogklubben, som fx sendte bøgerne De5, De 3 detektiver og klassikere som fx Robinson Cruise – de blev samlet på min reol i mit system.

Tidligere har mine boganmeldelser været delt på min Blog Lindheart – hvor jeg for nyligt indførte ugens boganmeldelse, efter de tidligere blot har været delt, når jeg syntes. 

Men en snak med en kær ven satte tankerne igang – måske det var bedst at skille det ad – og komme videre med det som mit hjerte brænder for, det at skrive, og læsningen som giver mig et frirum fra en travl hverdag.

Kort om mig kan jeg fortælle, at jeg arbejder i den finansielle verden, har et fritidsjob i fitnessverdenen og så har jeg Bloggen Lindheart og nu dette univers,

Velkommen til ❤️Jeg håber, at du som jeg vil elske, at finde nye spændende oplevelser i bøgerne 🙂

Kærlige Hilsner

M

Skriv en kommentar

Design a site like this with WordPress.com
Kom igang